top of page

ניו יורק, ארה"ב


דגלי ארה"ב בהמוניהם, כחלק בלתי נפרד מהגאווה האמריקאית, כיכר רוקפלר

לאחר מספר רב של פעמים בעיר ניו יורק, ובמנהטן בפרט, הגעתי למסקנה שהזמן יקר והמלאכה מרובה. בהינתן אילוץ של לוח זמנים צפוף, ירבה המטייל העצמאי לפספס מקומות הנמצאים במהלך הטיול, מרחק נגיעה ממנו. בכתבה זו אחלק את ניו-יורק לארבעה אזורים, כאשר יום אחד לכל אזור יכול להספיק, אולם יכול גם להיות רק טעימה קטנה, תלוי בקצב שלכם. לכן, קחו מפה וסמנו כל אחד מהמקומות שאציין, כדי שאם תהיו ליד, תדעו שכדאי לבקר. האתרים בכל אחד מהאזורים מסודרים בסדר לפיו רצוי שיתנהל היום מתחילתו ועד סופו. כמו כן, הפוסט יספק מידע על תקופת הכריסמס המיוחדת, ומקומות נוספים בהם כדאי לבקר מעבר לארבעת אזורי החלוקה.

ניו יורק – זהו התפוח הגדול, העיר ללא הפסקה, בעלת אורות הניאון, גורדי שחקים, סצנות מסרטי הוליווד, חיי לילה לא נגמרים, אטרקציות אינסופיות, מלא בגוונים, צבעים, תיירים, עסקנים ותחושה אחת...שסביב המקום הזה העולם שלנו סובב. מיותר להרחיב מדוע העיר הזו מעניינת, מרגשת ומרתקת כל פעם מחדש. אז למה לכתוב פוסט על מקום שהמידע אודותיו באמצעי המדיה רחוק מלהיגמר?! כי בלחץ של זמן ישנם מקומות שנשכח שקיימים, ואנחנו כבר שם, אז לא חבל?!


לינה – ראשית אם אתם שואלים אותי אני אוהב לישון קרוב לטיים סקוור. כמה קרוב? ממש קרוב! אופציה מצוינת למי שאוהב להתחיל ולסיים את היום בטיים סקוור הינה ללון ב- Hotel Edison. מלון דומה הנמצא “בלב העניינים" הוא מלון פנסילבניה. לשניהם מחירים זולים בהשוואה לשאר מקומות הלינה העונים להגדרה של מלון. למי שדווקא אוהב להיות מרוחק יותר הייתי הולך על סנטרל פארק מערב בקרבה לתחנת סבווי. אזור זה בטוח, שקט יותר, וקרוב לסנטרל פארק - לאוהבי הפסטורליות.


התניידות – תלוי בזמן העומד לרשותכם. את ניו יורק הכי כיף לראות ברגל. ארבעה ימים בעונת הקיץ זה הזמן הטוב ביותר “לחרוש” את ניו יורק ברגל. אולם אם לרשותכם יותר ימים יחד עם גשם מידי פעם קנו באחת מתחנות הסבווי כרטיס חופשי שבועי Weekly pass בעלות של 32$ לאדם. הכרטיס יאפשר לכם שימוש חופשי בתחבורה ציבורית הכוללת אוטובוסים וסבווי– וזה שווה באחריות! גם ארבעה וחמישה ימים יצדיקו רכישה של כרטיס זה אותו תצליחו למכור עבור ימי היתרה במחיר סמלי בתחנות הסבווי לאחר שתוכיחו לקונה את כמות הימים שנותרה במכונה הבודקת זאת בצמוד לעמדות הכרטוס. כמו כן, הורידו מבעוד מועד את מפות ה- Offline של Google maps לאזורים בהם תבקרו. Google Maps App → Setting→ Custom Area – Download. ה-GPS מבוסס מפות ה- Offline של Google פועל מצוין.


הופעות ברודווי – מדובר בעסק לא זול. להופעות של דיסני קרי מלך האריות ואלאדין סביר כי לא תוכלו למצוא מחיר מוזל אלא אם תגיעו ביום המופע ותבקשו כרטיס בודד. בזמן הכריסטמס המחירים בשניהם לא יהיו שפויים. אולם מחוץ לתקופה זו אלאדין זול משמעותית ממלך האריות. יחד עם זאת שתי ההופעות הללו הן בחדר חובה! מעבר להופעות דיסני ניתן להשיג מחירים מוזלים בקופות Tixשבטיים סקוור. התור ארוך ולא תמיד המחיר שתקבלו יהיה שווה את הזמן שתחכו. הורידו את אפליקציית Today Tix אני בטוח שתוכל לעזור לכם. בתקופת חג המולד ההופעה הפופולרית ביותר, אשר מופיעה רק בתקופה זו, היא ה- Radio City Show. ישנן יותר מ-3 הופעות ביום, והבהלה להשגת כרטיס היא משוגעת. מחיר זולים להופעה הנעים סביב ה-60$ לאדם, תמצאו ישירות בקופות האולם ברחוב 50 עם השדרה השישית.


אזור מרכז מנהטן

התחילו את היום ברחוב 42 עם שדרות 7-8. גם אם המלון שלכם לא נמצא מרחק הליכה משם כל קו עוצר בסמוך לנקודה זו. זהו ה- Time Square המפורסם. כל פעם מחדש אני נהנה מההמון המהלך סביבי ומאורות הנאון המנצחים על המקהלה. החלו בהליכה על רחוב 42 מזרחה לכיוון נהר ה- East River. רחוב זה לא פחות מרשים עבורי משדרות 5-8. נקודת העצירה הראשונה היא Bryant Park הנמצא בשדרה 6 עם רח' 42. פארק זה מעניין בעיקר בתקופת חג המולד. בין נוב' לינואר בכל שנה הפארק הופך לשוק אוכל, גלריה, ומשטח החלקה על הקרח. בעונת הקיץ אין יוצא דופן בפארק זה. משם המשיכו בלוק אחד לשדרה 5 עם רח' 42 לספריה העירונית של ניו יורק – New York Public Library. אני לא חובב ספריות נלהב, אבל זו בהחלט מרשימה. יהיה קשה לפספס את המבנה המרשים בכניסתו יקבלו את פניכם שני פסלי אריות גדולים. ממול על רחוב 42 סניף של רשת המסעדות צ'יפוטלה המקסיקנית והמומלצת – Chipotle Mexican Grill. המשיכו טיולכם על רחוב 42 עד אשר תגיעו לתחנת הרכבות גראנד סנטרל – Grand Central Station הנמצאת ברחוב 42 עם Av Park. לתחנת רכבות זו השפעה תרבותית רבה ולאור המקוריות הארכיטקטורות שלו זכה המבנה ב-1976 לאתר היסטורי לאומי. המשיכו מזרחה מספר בלוקים וברח' 42 עם שדרה 2 יופיע מולכם בניין הקונסוליה הישראלית של ניו-יורק. אין משהו מיוחד במבנה זה, אם כי יעלה חיוך על פניכם לראות את דגלנו מתנוסס במרומי בניין גורד השחקים במנהטן. בלוק אחד מזרחה משם רח' 42 עם שדרה 1 ניצב בניין האו"ם המפורסם. למעוניינים ניתן להיכנס לסיור מודרך, אולם יש לבדוק כי באותו היום פתוח האולם למבקרים.

בזאת סימנו סיורנו ברחוב 42 וננוע חזרה (לא חייב באותה הדרך) לשדרה החמישית. נניח ותחזרו לרחוב 48 עם השדרה החמישית התחילו לנוע צפונה לכיוון השדרה החמישית עם רחוב 59. שדרה זו היא השדרה היוקרתית ביותר בניו יורק. חניות מעצבים, רשתות אופנה וחנויות תכשיטים הם חלק מהיוקרה שמציע הרחוב הזה. ברחוב 49 עם השדרה החמישית פנו שמאלה וסיירו ב-רוקפלר סנטר – Rockefeller Center, במרכזו פסלו המוזהב של פול מנשיפ. אחד מדיירי המרכז המפורסמים הוא רדיו סיטי – Radio City, רשת הרדיו האמריקאית המפורסמת. בין נובמבר לינואר המשטח הופך במרכזו לאתר החלקה על הקרח, בשילוב אורות ודגלים צבעוניים יחד עם עץ אשוח, הגדול ביותר שמוצב בניו יורק, ולדעתי באמריקה כולה. כמו כן, באותה תקופה בשעות הערב תזכו לראות מופע אור קולי המופיע על קיר סמוך בשדרה 5 עם רחוב 49 אחת לעשרים דק', מחזה מרהיב. חזרו לשדרה החמישית והמשיכו בלוק אחד, מימינכם תהיה כנסיית סנט פטריק – St Patrick Church. בהחלט מבנה הדת הבולט והמרשים בעיר ניו-יורק. ברחוב 56 עם שדרה 5 מימינכם ניצב לו בניין Tower Trump. מומלץ להיכנס ולעשות סיבוב בלובי הבניין והמזרקה המוכרת בעיקר כי בעליה אוהב להתראיין בסמוך אליה לא פעם. שני רחובות צפונה, רחוב 58 עם שד' 5 , נמצאת קוביית הזכוכית של חנות אפל סטור – Apple Store. שם למעשה הכל התחיל. חנות זו היא חנות אפל היחידה בעולם שפתוחה 24/7, וכן יש כאלו שרוכשים אייפון ב- 5:00 בבוקר. חצו את הכביש וברחוב Grand Army עם רחוב 50 נמצא מלון פלאזה – Plaza Hotel. זהו מלון הפאר שהיה שייך לאיל הנדל"ן הישראלי יצחק תשובה, אשר נמכר בסכום עתק של 2.2 מיליארד דולר בשנת 2012. צפונה מכם תוכלו לראות את הסנטרל פארק אותו נשמור ליום חדש.


טיים סקוור, הכיכר המפורסמת ביותר בעולם

אזור דרום מנהטן 

יום זה מרתק וגדוש אתרים. קחו עם בוקר את קו הרכבת הצהוב R או N אשר עוצר בתחנת הרכבת White Hall הדרומית ביותר במנהטן. בסמוך נמצא Battery Park ובו אנדרטה לזכר החיילים האמריקאים, וכן תצפית לעבר פסל החירות - Statue of liberty. למעוניינים לצפות בפסל מקרוב ישנן שתי אופציות. אופציה ראשונה – יציאה בשייט לאי עליו שוכן הפסל בעלות של 18$ לאדם הלוך חזור. שייט כזה יוצא לעיתים תכופות. אופציה שניה – שייט ללא עלות היוצא ל-Staten Island מ- Staten Island Ferry Terminal כמאה מטר מזרחה מנקודת היציאה לשייט בתשלום. ההבדל בין שתי האופציות הוא שהשיט ל'סטטן איילנד' לא עוצר באי עליו שוכן פסל החירות אלא עובר לידו וכך תוכלו לתפוס תמונות של הפסל מקרוב מאוד. שייט זה יוצא אחד לחצי שעה לכל כיוון. לאחר שסיימתם ענייני פסל החירות נועו רגלית צפונה לעבר פינת הרחובות .Broadway & Morris שם שוכן "השור הזועם" – The charging bull סמלה של הבורסה לניירות ערך. המשיכו בלוק אחד צפונה ופנו לפינת הרחובות Wall st & Nassau st. שם שוכן מבנה הבורסה לניירות ערך של ניו יורק. לא מעט השפעה יש למקום הזה על כלכלת העולם כולו. המשיכו מעט צפונה לפינת הרחובות Cedar & Broadway. במתחם זה עשרות עגלות אוכל, אולם אחת היא הטובה ביותר והיחידה שהייתה שווה את אי הנוחות של לאכול באמצע הרחוב. זוהי עגלה של אוכל הודי, לא תפספסו כי התור לעגלה זו הוא הארוך ביותר, המנה של רול העוף היא הטובה ביותר ועולה 6$ לשני רולים. מומלץ בחום. בסמוך נמצאת חנות המותגים הזולה Century 21. חנות זו מציעה מותגים במחירי אאוטלט לאורך כל השנה ובהחלט ניתן למצוא שם מציאות. החנות נמצאת בכתובת 21 Dey St. לאוהבי הקניות זה המקום עבורכם. המשיכו משם מעט מערבה לעבר ה-גראונד זירו, אתר ההנצחה למגדלי התאומים בפינת הרחובות Greenwich & Liberity. באתר זה שתי מזרקות הנצחה, מוזיאון מרגש, ובניין ה- Freedom Tower אשר נבנה לאחר אסון התאומים. שתי אופציות עומדות לרשותכם במקום זה. הראשונה היא כמובן מוזיאון 11/9, הכולל שרידים ועדויות מאותה מתקפה. ברוב המקרים יהיה צורך להקדיש זמן רב בכדי להיכנס למוזיאון הכולל המתנה בתור לכרטיסים בעלות 24$ לאדם לשעה שתקבע בקופה, ברוב המקרים שעתיים-שלוש מאוחר יותר, ואז יש לחזור במועד שנקבע ולהמתין שוב בתור לכניסה. קחו זאת בחשבון. אופציה שניה – תצפית מבניין ה- Freedom Tower. אם מדובר ביום יפה תצפית שכזו בהחלט מומלצת. מערבה משם לכיוון הנהר ישנה טיילת battery park city esplanade boardwalk הכוללת תצפית לעבר ניו ג'רזי ומרכז נחמד בשם Brookfield Palace בסמוך למעגן הסירות North Cove Harbor. משם חזרו מזרחה וצעדו לכיוון ה- City Hall בפינת הרחובות Barclay & Broadway. זהו בית העירייה של העיר ניו יורק. המבנה שוכן בסמוך לגשר ברוקלין – Brooklyn Bridge. אם זמנכם מאפשר זאת והכוח עוד ברגליכם תהלכו כל הגשר עד האמצע, תיהנו מהנוף וחזרו חזרה למנהטן.


Wall street

האזור שבין מרכז לדרום מנהטן 

עם בוקר קחו רכבת ורדו ברחוב Canal . רחוב זה הוא הצ'יינה טאון של מנהטן – Chinatown Manhattan. עשרות חניות סיניות, בגדים, פיצ'רים, דוחני מזון ועוד. בפינת הרחובות Canal & Center ניצב מבנה הצ'יינה טאון המפורסם. פנו מ- Canal St צפונה לעבר Mulberry ST. כאן מתחילה איטליה הקטנה – Little Italy. צעדו צפונה תוך שאתם מתרשמים מהאווירה האיטלקית על שלל הדגלים והחנויות באזור. ברחוב Broom או Spring לשיקולכם, פנו מערבה לרחוב ברודווי. בברודווי לכו צפונה. זוהי שכונת הסוהו – Soho. ברודווי בחלק זה צבעוני, מלא חנויות ובניינים "נמוכים". אווירה טובה ושונה מאזור הטיים סקוור מוקף גורדי השחקים. בשלב מסוים תגיעו לרחוב 4 סמוך ל- Washington Square Park. בפארק זה ניצב "שער הניצחון" של ניו יורק וכן אוניברסיטת ניו-יורק NYU. בצד המערבי של הפארק נמצאת שכונת גריניץ' וילג' – Greenwich village. רחוב MacDougal st מלא ברים מסעדות ובתי קפה. מומלץ. משם נועו צפונה לרחוב 14 עם ברודווי לכיכר Union Square. זוהי כיכר שבהחלט שווה ביקור. בתקופת החגים ובחג המולד בפרט כיכר זו הופכת לשוק אחד גדול המלא בדוכנים וגלריות צבעוניות. מערבה, עדיין על רחוב 14 עם השדרה ה-9 נמצא Chelsea Market. זהו שוק מקורה המלא בשלל מטעמים ואופציות לארוחה טעימה בדומה לשווקים המקורים המוכרים לנו מאירופה המערבית או שרונה מרקט. בלוק אחד מערבה משם רחוב 14 עם השדרה העשירית מתחילה טיילת ה- High Line. טיילת זו אורכת 1.6 ק"מ ונבנתה על מסילת רכבת עילית ישנה. מדובר ברעיון מדליק ובקונצנזוס מוחלט. הנוף הנשקף מצד אחד הנו אורבני לחלוטין ומצד השני הנוף הוא לעבר נהר ההדסון המוכר. צעדו צפונה עד סופו ברחוב 30. כאשר תרדו ממנו צעדו לכתובת רחוב 33 עם שדרה 9 שם נמצאת חנות האלקטרוניקה היהודית B&H. חנות זו מציעה שלל מוצרי אלקטרוניקה במחירים מוזלים במיוחד לעומת מתחריה. אלו המעוניינים לוותר על חנות זו, עדיין יאלצו לעבור לידה כאשר היעד הבא נמצא בלוק אחד מזרחה מהחנות ברחוב 33 עם השדרה ה 8 – מדיסון סקוור גרדן. כאן ניצב אולמה הביתי של קבוצת הכדורסל New York Knicks. באם יתמזל מזלכם מומלץ לצפות באחד ממשחקיה של הקבוצה. ממש ממול, ברחוב 34 עם השדרה ה-8 ניצב לו בניין הדואר של ניו יורק – James A. Farley Post Office. מדובר במבנה בעל ארכיטכטורה מעניינת המוקף בעמודים. נועו מזרחה לכיווןPenn Station, תחנת האוטובוסים המפורסמת, זלאחריה המשיכו ללכת על רחוב 34 עד השדרה החמישית. רחוב זה בקטע שבין שדירות 8-5 הנו יפיפה, הומה אדם, חניות ואווירה חיה. בהגיעכם לשדרה החמישית ניצב יהיה לפניכם בניין האמפייר סטייט – Empire State Building. למעוניינים בתצפית מבניין זה מומלץ לעלות בשעות אחר הצהריים ולהרוויח תצפית באור ובחושך גם יחד. יום זה גדוש בהליכה ואתרים ובסיומו תהיו קרובים לקוריאה טאון – Korea Town הנמצא בלוק אחד מבניין האמפייר סטייט, ברחוב 32 עם השדרה ה-5. יותר ממומלץ לאכול ארוחת ערב באחת המסעדות הקוריאניות במקום.



Empire State Building

צפון מנהטן 

הארלם Harlem היא כבר מזמן לא מקום מאיים אלא להפך. הארלם תאפשר לכם להכיר צד אחר של ניו-יורק. זוהי הדלת האחורית של ניו-יורק והיא בהחלט אותנטית יותר. קחו רכבת לרחוב 125 אשר נקרא גם רחוב מרטין לוטר קינג. הליכה מרחוב Malcolm עד רחוב Morningside תיתן לכם הצצה לחיי היומיום בשכונה הנסתרת הזו כאשר בדרככם תיתקלו בתאטרון אפולו המפורסם. משם יהיה באפשרותכם להמשיך מערבה לכיוון אוניברסיטת קולומביה הידועה ביוקרתיות שלה ובבוגריה המפורסמים. משם קחו רכבת תחתית דרומה ורדו ברחוב 81 עם Central Park West. בסמוך אליכם יהיה מוזיאון ההיסטוריה של הטבע – Museum of Natural History. גם למי שלא כל כך מתחבר, מוזיאון זה הנו בגדר חובה! אם הגיעה שעת ארוחת הצהריים, קרוב מאוד מערבה למוזיאון נמצאת מסעדת עוף בגריל מומלצת ביותר וכמות האנשים תעיד על כך. במסעדה ניתן לאכול דברים נוספים מלבד עוף, אולם בזה הם אלופים. Chirping Chicken- ברחוב 77 עם רחוב Amsterdam. שבעים ומרוצים חזרו חזרה לעבר ה- סנטרל פארק, תטיילו בו ברוגע ובכיף. באפשרותכם לשוט באחד האגמים בפארק או לקחת כרכרת סוסים. דרומה מכם ברחוב 72 עם Centeral park West נמצא בניין דקוטה המפורסם, בו התגורר נרצח חבר להקת הביטלס, ג'ון לנון. אם ברצונכם להמשיך להדרים, ברחוב 66 עם ברודווי ישנו סניף נוסף של רשת חנויות הבגדים Century 21. בלוק אחד דרומית ממנו נמצא לינקולן סנטר, אחד מבתי התרבות הגדולים בעולם. דרומית משם ברחוב 59 עם ברודווי נמצא קולומבוס סירקל ובמרכזו פסל של קולומבוס מחזיק על כתפיו את כדור הארץ.



Central Park

לאלו מכם המבקרים מספר ימים ארוך מ 3-4 ימים:


יום קניות 

אאוטלט ג'רזי גרדן לאוהבי הקניות, קחו סבווי לרחוב 42 והגיעו לשדרה 8. כנסו ל- Port Authority Terminal, וקנו כרטיס הלוך חזור ל- Jersey Gardens Mall בעלות של 7$ לכיוון. הנסיעה אורכת כ- 30 דקות לכל כיוון. קחו אתכם תעודה מזהה מאחר ובכניסה לאאוטלט תוכלו לקבל קופונים בחינם, בהצגת תעודה מזהה. בנוסף, הורידו אפליקציה בשם "Simon" שתאפשר לכם מבצעים נוספים ואף אטרקטיביים יותר.


חצי יום בברוקלין 

בהינתן חצי יום הייתי מקדיש אותו לברוקלין. ברוקלין היא חלק מהעיר ניו יורק ונותנת חוויה שונה לחלוטין מהחוויה אותה תקבלו במנהטן. קחו סבווי ממנהטן ורדו בסמוך ל- Williamsberg Bridge דוגמת Marcy Av. נועו לכיוון שדרת BedFord. שדרה זו בין רחובות 3-11 מדליקה וצבעונית מאוד מלאה בברים מסעדות ובתי קפה. על אותה שדרה ככל שתנועו דרומה יותר תיחשפו לצד החרדי של ברוקלין. הנוף האנושי יתחלף במשפחות חרדיות דוברי יידיש ואנגלית , וכך גם הרקע סביב. חוויה בהחלט מיוחדת. משמיציתם אזור זה קחו רכבת לאזור גשר מנהטן בצד של ברוקלין. באזור זה טיילת המחברת בין גשר מנהטן לגשר ברוקלין, תצפית מדהימה לדאונטאון מנהטן ופארק יפייפה, בו אפשר לנוח לאחר הטיול העמוס. בסמוך מספר מסעדות המציעות ארוחות לא רעות בכלל.


Manhattan from Empire Fulton Ferry Park


חצי יום / יום שלם ב- Bronx Zoo 

מדובר בגן החיות העירוני הגדול בעולם. גן חיות זה נמצא בברונקס וקו הסבווי מספר 2 האדום ייקח אתכם לשם ממנהטן. מתאים למשפחות עם ילדים. ביום רביעי הכניסה לגן החיות הינה חינם וכל שתדרשו בכניסה הוא לתשלום צנוע לתרומה, רק אם אתם מעוניינים בכך.

שעתיים לאוהבי היסטורית מלחמות – intrepid sea air & space museum הוא מוזיאון הנבנה בתוך נושאת המטוסים האמריקאית ממלחמת העולם השנייה שנשמרה עד היום. במוזיאון זה ניתן לעשות מגוון אטרקציות ביניהם אטרקציות לילדים. כתובת המוזיאון – Pier 86, W 46th St & 12th Ave, New York. מוזיאון דומה נמצא בסן דייגו, אך מי שלא ביקר במוזיאון מסוג זה בעבר, זוהי הזדמנות מומלצת בחום.


סילבסטר בניו יורק 

מדובר בחוויה מיוחדת. המוני תיירים ומקומיים ממלאים את הרחובות ביום השמח ביותר בשנה לקבל את בואה של השנה החדשה. לא פחות ממיליון אנשים ממלאים את הרחובות המקושטים ביום זה ואתם גם שוטרים ואנשי אבטחה רבים. אני מניח שתרצו לראות את הכדור נופל בחצות בכיכר הטיים סקוור. דעו כי לחוויה הזו יש מחיר. הרחובות סביב הטיים סקוור מתחילים להסגר משעות הצהריים מהכדור צפונה. סביר כי אם תגיעו ארבע שעות לפני חצות תמצאו עצמכם לפחות עשרה רחובות צפונה משם, ותצפו במאורע מרחוק או על גבי מסכי ענק. לא פשוט לעמוד ארבע שעות מוקפים אנשים, ללא יציאה עד אשר מסתיים האירוע והקור סביב, סביר כי יהיה מתחת לאפס. אז ראשית התלבשו היטב. שנית במקרה זה הדרך היחידה לאכוף את ההמתנה היא להזמין מלון בריבוע הרחובות 42-48 עם שדרות 6-8. אישור הזמנה של המלון יאפשר לכם להיכנס ולצאת מכיכר הטיים סקוור ברחוב המלון שלכם גם בשעות בהן הרחובות כביכול סגורים. מדובר בחוויה של פעם בחיים.


לסיכום – בכתבה זו ניסיתי לרכז עבורכם את מה שיש לניו יורק להציע, גם אם ברשותכם זמן קצוב. ככל שיעמוד לרשותכם זמן רב יותר, תוכלו לפרוס את האטרקציות ליותר ימים או לחזור מוקדם יותר לחדריכם להתרעננות ויציאה מחודשת. הופעה בברודווי היא בגדר חובה ואני יותר מממליץ כבר ביום הראשון לרכוש כרטיס מספר ימים קדימה להופעה אותה אתם מעוניינים לראות. רחוב MacDougal st בשכונת גריניץ וויליג' הוא רחוב צבעוני ומגניב למעוניינים בחיי לילה רגועים. לא מדובר במסיבות אלא בברים ובתי קפה. שכונת צ'לסי ברחובות הסמוכים לברודווי גם כן מציעה מקומות בילוי מעניינים בשעות הערב. בקיצור כמו שרבים אומרים – אין כמו ניו יורק!



Hashtag your posts

Love to #hashtag? Good news!

You can add tags (#vacation #dream #summer) throughout your posts to reach more people. Why hashtag? People can use your hashtags to search through content on your blog and find the content that matters to them. So go ahead and #hashtag away!


15 צפיות0 תגובות
bottom of page